JAG ÄLSKAR BARNFÖRBJUDNA SAKER!!!

När jag bokade resan från Helsingfors meddelade de att det kommer att vara ca. 400 hundar ombord och de undrade om det gick bra ändå. Ja, självklart! Nu är jag då här; jag har sett 5 Malteser och 1 Irländsk varghund. Alla har betet sig ypperligt så som hundar ska. Vad de glömde meddela när jag bokade var att det också är 300 barn här! Som inte beter sig någonstans. Usch!

När jag skulle äta middag hamnade jag självklart bredvid ett bord med en unge som i 1 ½ timmar satt och skrek om jultomten. På finska. Dessa dreglande, springande, skrikande, äckliga varelserna är överallt. Och inte beter sig.  Varför kan man inte bara placera alla barn (som inte kan bete sig) och deras döva, nonchalanta föräldrar i en helt annan restaurang? I bl.a. Göteborg finns det barnförbud på vissa restauranger. I Love! Blir jag någon gång intresserad av att få mat kastad runt mig, tinnitus och andra aptitsänkande saker så kan jag sitta i McDonalds lekrum och äta Happy Meal...


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHA ASG :D ring mig i morgon babe =)

2008-07-03 @ 22:42:28
URL: http://fridaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0