8 juni 2008



Har varit dåligt med uppdateringar igen nu. Har varit otroligt mycket på jobbet och på fritiden. Även någon sorts flytt av bloggen har ställt till det. Nåväl, denna helg kan man väl beskriva med ett enda ord tror jag; patetisk.


Falska människor, sådana som ljuger och inte kan stå för sina åsikter och så vidare är något jag avskyr. Denna helg har varit full av dem!  Fruktansvärt otrevligt, dessa två personer kommer jag inte att ha kontakt med mera. Så patetiska!


Nummer ett är en person jag helt enkelt fått nog av. Träffar jag henne själv så hälsar hon och är trevlig och så vidare, medan andra gånger, t.ex. i lördags, passade det inte ens med ett Hej. Passade det inte i lördags så passar det aldrig mer kan jag ju meddela. Arroganta kärring.


Nummer två har jag fått fruktansvärt nog av. Det är ingen jag säger hej till mer av klara anledningar som vi inte behöver gå in på här alltför djupt. Men om man inte ens kan säga till mig det man säger till mina kompisar om mig så har jag bara två ord att säga; Fuck you! Jag har fått nog av detta och har varken tid eller lust att ingå i något såhär patetiskt.


I övrigt har helgen varit fantastisk, underbart väder och trevligt umgänge i de flesta fall. Har bl.a. varit ute vid stugan och grillat och solat. Ätit god mat och varit på födelsedagskalas. Grattis till både födelsedagsbarnet och examensfiraren!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jadu jag säger desamma, fick mitt stopp idag. Ringer dig ikv så ska du få höra :D

2008-06-09 @ 16:25:12
URL: http://fridaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0