Onsdag 18 juni 2008

Jobbar dag igen men ingen överdrivet ansträngande, var lunch med vår HR-avdelning vilket tog en bra stund. Och ja, jag beställde torsk, fy på mig, men den var jävligt god. Oavsett hur utrotad den än må vara. Hajfenssoppa är också underbart gott, men det om något är väl oetisk att häva in, tur att det inte är för ofta. Känns inte så hemskt med torsken när man tänker på hajarna som ligger och blöder ihjäl i havet. Men nej, nej, jag vet, det är ingen ursäkt. Men jag sopsorterar. Och köper riktig, fet mat istället för en massa artificiell skitsörja!

Efter jobbet var jag till läkare som bara kunde konstatera att mitt vänstra ben har typ 3 gånger mer muskelkapacitet än det högra. Tack jävla fästingar för den borrelia underhållningen... Var sedan till frisören för att avlägsna det värsta av de horribelt slitna topparna, mycket fint. Efter det bar det av till spa på massage, ansiktsbehandling och färgning av ögonfransarna. En helrenovering alltså! Behövdes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0