16 maj 2008 Fredag

Äntligen fredag igen då. Och ledig hela helgen, tror jag kan vänja mig vid detta :) Inga planer alls för ikväll, vädret visar sig inte från sin bästa sida idag heller men det är iallafall 13 grader och inget regn, alltid något. Får se vad kvällen utvisar, kanske ost och vin kväll eller en film, vem vet? Imorgon ska hästen tvättas och på kvällen Itech på Mariepark. Ja, jag ska inte tvätta det stället men jag ska gå dit. ;) Jag är inte den mest dansanta typen men jag antar att de har baren öppen :) vidare måste sägas att det är fantasiskt kul att en club av detta slag ordnas så att Köttmarknaden kan bojkottas. Nu har tack och lov sommarsäsongen påbörjats och alla ställen har öppnat så det blir lite mer variation i utelivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0