27 maj 2008

27 maj 2008

Idag har varit en vanlig tråkig dag och jag känner mig allmänt arg. Det vettigaste jag gjort är lekt med hunden och lagat choklad-cornflakes godis. Som jag åt upp själv :). Jävligt goda! Men jag är nog fortfarande arg tror jag, med all rätt. Får väl hoppas att jag inte hinner klappa ner någon under veckan bara, haha. Nåväl.

Den som påstod att Lagom är bäst visste nog inte hur rätt hon/han hade, eller så visste den exakt. Här verkar ingenting bli lagom, någonsin och jag bara älskar lagom. Ja, alltså, inte alltid då förstås, men ofta. För lite är för lite och för mycket är för mycket, det är väldigt enkelt. Jag planerade en soft sommar, med mycket ledigt och fint väder, men det känns som att det skulle vara lättare att bara göra som tidigare och fortsätta med ett dagjobb och ett nattjobb. Jobba midsommar och hela skiten precis som vanligt, då slipper man bli besviken (plus att ekonomin är god; bra lön och inga utgifter). Detta är nog något som tål att tänkas på så att man slipper vara pissed halva sommaren. Nästa alternativ är väl att jag bosätter mig på landet på heltid med ett stort lager vin, rödlur på telefonen och bara skriver blogg :) Och båda alternativen känns alldeles, alldeles lagom!


Dagens låt(ar):
Tainted love - Richard Grey (Original Marc Almond Vox Mix)
&
Rockin´Chair - Oasis


Kommentarer
Postat av: Frida

ja e på med landet idén, perfekt.

2008-05-28 @ 17:33:44
URL: http://fridaemilia.blogg.se
Postat av: Linsid

Svar Frida: :) Bra!

2008-05-29 @ 11:17:49
URL: http://linsid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0