Den som väntar på något gott...

                                   Den som väntar på något gott...

Åh, bokade ansiktsbehandlig och massage idag, tänkte att det passar ju bra på fredag efter en slitsam vecka. Förstod nog att fredag kanske är lite väl optimistiskt, men första tiden som fanns är den 17 juni, i år. Nå ja, som mamma sa: "Du blir ju snygg till midsommar då i allfall..." Köpte föresten denna foundation från strawberrynet också, borde ju vara bra i sommar. Rest in peace Dior, min älskling som skyddade världen och mig från dåliga hud dagar, krossades i golvet. Typ från bar himmel föll den ner från hyllan och flyttade ut från mig för gott. Tror dock det blir en likadan till vintern, finns ingen bättre än Diorskin Forever. Det sägs att Dermalogicas är bra, jag har provat den en gång, så vi får se vad det blir. Denna Dermalogica gick för 26 euro på strawberrynet.com, ganska blilligt alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0