Skräppost

Vad är det med all denna skräppost som hamnar i Skräppostkorgen? Vem fan skickar ut sån? Det är ingen som kan något om marknadföring iallafall om de vill att någon ska köpa skiten, och vem köper detta och ens klickar på dessa länkar? För vad de än är ute efter så fungerar det ju uppenbarligen, annars skulle det väl inte fortsätta år efter år. Om de som sysslar med detta nu inte är helt pucko vill säga och bara tycker det är fantastikt kul att göra folk upprörda med en massa spam.

Riktad marknadsföring?  
Från: Netty Clark "She will never say NO anymore"
Svar: Men oj så synd. Hör av mig när jag blir lesbisk!

Från: Sexual works (nej jag känner ingen med det namnet) "Capability of ejaculation"
Svar: Okej. Förstå nu detta: Jag har ingen penis!

Från: Axel hlab "Best replica watches"
Svar: Nej, jag har en klocka, jag har väskor och allt annat och behöver definivt inte något fejkskit så jag kan understöda prostitution, människohandel och allt annat detta bidrar till. Och skulle jag nånsin få ett hjärnsläpp på detta område så finns det Ebay!

Tack och lov att det finns spamfilter och allt annat så att det inte öser ner sån här skit som det regnade manna från himlen för 2000 år sedan men ett till är ett för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0