Var har jag lagt den nu då?

                                                  Var har jag lagt den nu då?

Har i flera dagar sökt mitt skoputs. Visste att jag lagt det på ett "bra" ställe. Jag avskyr såna där "bra" ställen som jag lägger endel saker. Det är oftast inte jag som hittar alla dessa saker. Men idag gjorde jag det. Skoputset var vid blomsternäringen. Hur logiskt nu det är? Så idag blev det upputsning och idenattning för lite vinterskor och andra som behövde en omgång. Sommaren är här nu, varesig den vill det eller inte!

Endel skor var verkligen i lite pinsamt dålig glans. Med tanke på hur mycket jag (och många andra) älskar skor är det lite konstigt att man inte tar hand om dem bättre. Eller så kanske man har för många (hemska tanke!). När ett par inte är riktigt i skick så åker de bara in i garderoben i väntan på hjälp och ett par andra åker fram. Jag måste verkligen skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0