25 januari 2009

Så var vi inne på år 2009 på riktigt! Jag är fortfarande kvar på samma ställe som vecka 50 år 2008. Vet inte om det är bra eller dåligt. Tror det är bra. Jag älskar tydligen pengar mer än en plats där jag känner mig hemma. Det var ju ingen överraskning.

Jag har inte skrivit på ett tag; förlåt. Har inte mycket att skriva nu heller tror jag. Det är bara vanligt. Förutom. Förförra helgen höll jag på att förlora mig själv. Det har hänt förut och det är fruktansvärt när det händer.

Jag har (det är den massa jag, JAG vet, men jag är egoistisk) lovat mig själv att aldrig bli gammal och inte vuxen. Det verkar så jäkla tråkigt och det är inte jag. Men jag höll på att trilla ner. Kände på fredagen att; nej jag orkar inte, jag är hemma och dricker en flaska vin och whiskey och spelar dataspel. Men när jag hade gjort det i cirka 10 minuter så; "Vad FAN håller jag på med??!! Kom igen!" Så det blev en kväll med rökta räkor, vin och en tur till kusin. Vidare på en liten cruise. Tack och lov! Jag må ha gått i pension från "extreme-party-life" men gammal? Det blir jag aldrig! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah vi redde upp de där finfint :D

2009-01-27 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0