27 januari 2009

Jag älskar tydligen vindruvor. Det verkar fungera alltså! Say no more... Later...

Igår sopades julen ut hemma hos mig. Tjugonda Knut. 26:te säger jag bara!



(jo, det är en Roederer 1985)

Skall man städa HELA lägenheten skall man ha riktigt vin också. Men nu är vinet slut och lägenheten snyggare än om Simon & Thomas skulle varit här.

Det är egentloigen helt otroligt hur mycket lägenheten lyser upp efter att man plockat ner allt. Okej, jag erkänner. När det kommer till Jul (och matlagning och inredning i övrigt) är jag VÄRRE är Martha Stewart. Hon må ha suttit i fängelse, men jag är värre. Jag är en ÄKTA, mycket, för mycket, precis som jag; KITCHEN NERD! Speciellt kök alltså, men även annat. Allt man kan placera i ett hem har jag en åsikt, som förmodligen är rätt, om, till och med var du skall ha din snowborad eller din dildo. I know it! So to speak...

Hur som haver; julen är utsopad. Det är också min garderob. Jag städade ur 6 (SEX) IKEA kassar med grejer. Allt jag inte använt på 1 år for. Hard as hell. Jag blev nästan lite ledsen i ögonlocket ibland, men så är livet.

Real life: Det syns inte. DET SYNS INTE!!!! Jag har tre garderober, en klädställning och en walk-in-closet.... Min walk-in-closet är uppdelad så att det är en vägg (med 3 meters takhöjd=allt fullpackat) med skor, en med väskor och två avdelningar med klänningar och dräkter etc. Plus då dessa "icke-väggar" med väskor, skor bälten etc.

Tja, vad göra, jag lovar; jag köpte bara ett par i Venice! And they were fabolous. Men dom tjuter när man går på stengolv.

Seriöst; vem bryr sig; det är Christian Dior.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0