12 mars 2009

Köpte en ny telefon idag eftersom den gamla typ brann upp eller fick batterisyra i sig eller något annat sånt där som mest bara mina grejer lyckas med. Jag har tittat på den länge och jag älskar den så idag flyttade den in. Det var nog meningen att den andra skulle ta självmord, den kände nog att den inte passade in riktigt här. Den nya låter underbart och är cool att prata i. Plus att den är jävligt snygg där den står nu. Måste säga att den är lite high-tech... Brinner den här upp så blir jag lite ledsen i ögat faktiskt!






Fyndade även lite skolådor från Lisbeth Dahl, sånadär genomskinliga som jag önskat mig men alltid tyckt att var för dyra för skorna har ju redan lådor, men man ser ju inte vad man har. Nu vet jag iallafall vad jag har i några av lådorna. Mycket snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0